1. Bestelling ontvangen
|
Wij hebben uw bestelling ontvangen. Onze binnendienst controleert de order en zorgt ervoor dat deze foutloos in ons magazijn terecht komt.
|
|
|
|
|
2. Bestelling in behandeling
|
Uw bestelbon ligt klaar voor ons logistieke team. Zij gaan ermee aan de slag en verzamelen de door u bestelde artikelen.
|
|
|
|
|
3. Bestelling verwerkt
|
Dit is de laatste melding. De pakbon is afgedrukt en uw pakket wordt overgedragen aan onze transporteur.
Vanaf nu kunt u de Track & Trace van DHL of Mainfreight gebruiken om uw bestelling te traceren.
|
|
|
|
|
Naast de bovengenoemde statussen heeft u ook inzicht in naleveringen en creditnota's. Dit werkt als volgt:
|
|
|
|
|
Bestelling in nalevering
|
Wanneer een artikel niet op voorraad is, wordt deze op een ander moment geleverd. Dankzij deze orderstatus ziet u direct welke artikelen worden nageleverd.
|
|
|
|
|
Creditnota
|
Ook creditnota’s ziet u overzichtelijk op onze website. Zo ziet u exact welk bedrag u mag verrekenen met een nieuwe of bestaande factuur.
|
|
|
|
|
INZICHTELIJK OP UW ACCOUNTPAGINA
|
Op uw accountpagina vindt u een overzicht van al uw bestellingen met de status ervan.
|
|
|
|
|